Nya saker

Älskar när det inte står på hemsidan att det finns nya saker. Utan man får själv utforska ^^ 
Vaknade upp idag hos Mario där jag fick en liten chock då har vaknade med en palm i kameran :o
Backade lite och beskådade underverket.
 
 
Sen när jag levlade upptäckte jag att det har kommit mer dekorationer vid fiket i Gåd, blev faktiskt väldigt fint där nu. 
Samma med fiket utanför Jarlaheim, det har fått ett fint staket och en skylt 
 
Sprillans ny butik nere på hamnen i Fort Pinta.
Änså länge är den tomt men inom snar framtid kommer vi säkert kunna köpa kläder där. 
 
Antagligen i förra veckans uppdatering ploppade detta upp i Fort Pinta.
Kanske dök upp förra gången också men idag hittade jag en i Skördebygden med.
 
Mycket spännande med nya grejer :D 
Ser fram emot att åka färja över till Skördebygden eller Fort Pinta. :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Malin Winterfall

Det har jag missat, måste kolla in det!! Det låter ju toppenbra med färjor! :)

Svar: Eller hur :D Jättesmidigt ^^
silverknight.blogg.se

2014-03-12 22:06:14
URL: http://winterfall.blogg.se
Wirre Weris Drake

Haha jag ploppade upp vid gåd cafeterian, man fick ju en liten chock när det inte var som när man lämnade det x)

Svar: Hahah, ja men det blir ju så. Tänk då när jag skrek när jag hade en palm i kameravinkeln ;p
silverknight.blogg.se

2014-03-13 00:30:01
URL: http://dragonforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback