Sneaky Dragons - Vecka 13

" En mördare är lös "
Denna veckan var det ingen mindre än Henriette Lionstar som höll i eventen.
Mycket spännade och även mysig vecka har detta varit 
 
Måndag 24 Mars
Kopierat från underbara söta Nina
"Det började med att folk i klubben fick utskickade brev om deras "karaktär" och så skulle vi alla komma på en liten historia om varför vår jacka var trasig.
Vi startade i Jorvik stallet där vi fick veta vem som blivit mördad (stallpojken) och att det visat sig att han haft en affär med i stort sett hela klubben.
Personligen har jag inte haft det men har ändå utvecklat nåt slags hat mot honom.
Varför vet jag inte än...
Därefter fick vi rida runt och leta efter mordvapnet som visade sig ligga nere vid bryggan mitt i Jarlahems tävlingen. Där hittade vi även en svansrosett..."
 
Tisdag 25 Mars
 Fick reda på att Frida W hade gått för långt och blivit mördad, RIP Frida!
" Om ni får detta betyder det att jag har blivit mördad. Jag kände på mig att detta skulle hända. För er är det här en gåta men jag kom för nära elden och slutade inte förns mitt hjärta slutade slå. Hör min varning och var försiktiga. Annars ses vi snart på andra sidan.
Er, då och för alltid, Fisk."

Mordgåtan fortsatte och folk kom närmare spåren och saker lede till det ena och det andra och sen skulle jag både stenas och pålas.
Yep, dem kom visst på mig.
 
Onsdag 26 Mars 
Möte som vanligt, men ingen info ni kommer få ta del av :3
 
Torsdag 27 Mars
Var inte med på dagens event då jag behövde städa hemma.
Men jag hoppas att dem som var på plats hade trevligt. :)
 
Fredag 28 Mars
Inget event. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback