Superkrafter

Evelina: Det klart att jag har superkrafter :3
Kim: Amen Annie  
Evelina: Nee Annie har inga superkrafter 
Annie: EMEH.. Det har jag visst det.. 
 
Måste ju faktiskt erkänna att jag kollar nästin aldrig på klippen när dem kommer upp på youtube då jag är ju med och spelar in det. Men asså det som sägs som superkrafter i början fick mig att att skratta lite :3
 
Del 123  och del 124 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback