Bilder från Minecraft

Senaste bilderna från Minecraft.
Byggt lite utanför höghuset. En pool med lite platser där man kan slappa i solen. 
Men poolen ser igentligen lite annorlunda ut nu, byggt om den samt gjort ett litet hopptorn typ. 
 
 
Sen var jag typ arg på min serie som har slutat för säsongen så Katten hjälpte mig att elda upp min ilska men asså nu gillar jag den så den ska få stå kvar enligt mig iaf :3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Kittenforce

Det är så vackert! <3
BTW, använder du nått texturpack som gör ditt MC så fint? :D
Såg även i Nemos video från MC att det såg väldigt annorlunda ut jämfört med mitt.. haha :P

Svar: Yes, använder texturepacket Equanimity och ett som jag fått av Emlan :3
silverknight.blogg.se

2014-05-18 00:57:22
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback