Fort Pinta´s strand

Som ni märker är det rätt tomt med nyare inlägg här inne.
Men jag lever och kollar in dagligen på sso och förra onsdagen fick jag dessa två bra kort vid Fort Pinta´s nya strand.
På tal om den, undra vad som kommer hända där framöver.
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ava Turtlenight

Tror det kommer bli en typ badstrand. Har hittat ny "strandmusik" och filer som heter typ "solstol" eller "kokosnöt" men på engelska c:

Svar: Oh spännande :D
silverknight.blogg.se

2014-05-19 14:58:49
URL: http://turtlenight.blogspot.fi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback