Sneaky Dragons - Vecka 19

Rekordvecka
Jag planerade ihop en vecka där det var dags att slå lite rekord och förhoppningsvis få fram lite tävlingsinstinkter i mina kära medlemmar. 
10 minuters träning på loppen innan final rundan skulle springas 
 
Måndag 5 Maj
Josh´s Pole Bending fick starta veckan och det dök upp några och kämpade. 
Så fokuserad på eventen som jag håller i så glömmer helt av att ta kort. :/
 
Snodde denna bild under från Haley´s blogg då jag gillade den :3
Resultatet från dagen var följande:
1. Ellie Northfall - 33,64
5. Haley Rainstorm - 34,77
6. Hortense Skyfall - 37,59
7. Henriette Lionstar - 44,47
 
Tisdag 6 Maj
Vi brummade snabbt vidare till en liten kortare runda men ändå klurig pga sina små hinder.
Galoppbanan stog på tur där det gick snabbt runt runt runt och runt. 
Resultaten från dagens lopp var följande:
1. Frida Kittenforce - 25,23
 2. Victoire Winterfall - 25,81
3. Ellie Northfall - 25,83
4. Felicia Nightlake - 26,11
5. Malin Winterfall - 26,56
6. Amanda Wolfdaughter - 26,64
7. Henriette Lionstar - 27,89
8. Courtney Silverhill - Diskad
 
Nemo la upp den perfekta bilden på sin blogg efter hon hade blivit diskad. 
 
Onsdag 7 Maj
 Möte som vanligt :D
 
 
Torsdag 8 Maj
 Då var det dags för veckans sista lopp. Tänkte mig ett lite längre och svårare lopp och då kom jag på Morganas tävling. Så Svåra Gröndalstävlingen fick avsluta denna veckans tävlingar. 
 
Resultatet från dagen kommer här : 
1. Felicia Nightlake - 1,44,09
2. Victoire Winterfall - 2,00,13
3. Annie Lightningheart - 2,07,71
4. Nina Bunnystorm - 2,10,61
5. Hortense Skyfall - 2,11,27
6. Henriette Lionstar - 2,55,667
7. Frida Winterstrom & Violet Crazypaw - Diskade
 
Fredag 9 Maj
 Disco tajm! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback