Sneaky Dragons - Vecka 20 - Mästerskapsvecka

Måndag 12 Maj
Då jag inte var på topp i måndags så fick kära Nemo köra veckans första event själv men hörde att Haley hoppade in och tog min plats och att alla som kom för att tävla skötte sig kanon bra.
 
Vinnaren blev Felicia Nightlake med tiden 47.87 på Baronessans hoppbana två. GRATTIS!
(Bildsnoddfrånfelle<3)
 
Tisdag 13 Maj
Vi möttes upp och drog allt snabbt. Nemo startade dem och jag väntade på dem vid mål, där jag bjöd in i  grupp och fick tiden. 
Terräng tävling vann Ellie Northfall med tiden 1.09.52 på Jorvikstallets elittävling. GRATTIS!
 
Onsdag 14 Maj
Möte och extra träning inför dressyren
 
Torsdag 15 Maj
 Dressyr tävling! :)
 Spännande och en vacker kväll. Alla 5 som ställde upp var så vackra och duktiga.
 Vann gjorde Nina Bunnystorm med 34,5 av 35 poäng!! Helt fantastiskt. Grattis!
(snoddebildenfrånNina<3)
 
 
 
Fredag 16 Maj
Vår vinnare presenterades i vår grupp på facebook samt står nu med i klubbinfon.
Men jag är så vänlig så ni får se lista också :) 

Felicia Nightlake -  58p (Även 1000 sc rikare)
Ellie Northfall -  54p
Frida Kittenforce -  53p
Victoire Winterfall -  50p
Nina Bunnystorm - 37p
Hortense Skyfall - 26p
Annie Lightningheart - 17p
Haley Rainstorm - 16p
Frida Winterstorm - 15p
Malin Winterfall - 13p

 
Denna veckan har varit superkul att både planera och att hålla i.
Älskar när det är tävling som jag inte behöver tävla i haha! :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback