Sneaky Dragons - Vecka 21

Denna veckan var det dags för lekvecka. Nemo kände för att leka lite och vi behövde även planera framtida temaveckor. 

Måndag 19 Maj
Kurragömma marathon fick starta veckan. Vi började på padockön, efter en omgång drog vi vidare mot Jarlaheim sen Fort Pinta sen Moorland och sist Silvergladebyn. Efter sgb kramades vi och sen var vi klara.
Fotade bara en bild haha så kass jag är men anyway, mycket skratt och jag är inte världs bäst på att gömma mig :/ 
 
Tisdag 20 Maj
Värderingsövningar. Ett påstående och fyra olika alternativ. Mycket intressant faktiskt. Man skulle kunna se det lite som ett lära-känna-varandra event :3
 
Onsdag 21 Maj
 Möte :3
 
Torsdag 22 Maj
 Ordlekar med häst tema stog det på schemat och vi samlades i kojjan i Gröndal.
Tyvärr var det bara 4 pers som dök upp men vi genomförde eventet ändå. 
Första leken var Worldscrambler liknande, Nemo hade kommit på massor med olika hästraser och jag fick uppgiften att kasta om bokstäverna. Tex Oldenburgare blev då legdrorbunea. Jag kastade ur mig en ras (med omkastade bokstäver) och så fick dem svara. Personen som svarade snabbast och rätt fick då poäng. Emma Shortroad var snabbast och kammade hem vinsten och även Mästar Titlen, Grattis igen Emma

Nästa lek döpte Nemo till Ringleken. Vi alla stog i en ring, jag sa tex Häst sen sa nästa person något som började på bokstaven T. Alltså sista bokstaven som föregående talare sa skulle man komma på ett ord på som var just häst relaterat. Vissa gånger satt jag som ett frågetecken då jag inte kunde komma på något när det var min tur haha. Vi körde några varv innan vi bestämde oss för att avsluta veckans sista event. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback