Vill tipsa om ett bra inlägg

Som Karin Sweetright har skrivit om hennes drömstall på sso.
Tycker alla ska gå in och läsa det :D
 
" Mer ljus - I den bortersta boxen är det jättemörkt och bort med tunnorna som står där. Det låter säkert fjantigt, men jag undviker verkligen att ställa en av hästarna i det där eländigt mörka hörnet."
 
Klicka på hennes namn för att komma till inlägget!
Karin Sweetright




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Karin Sweetwright

Hejsan! Jag satt och undrade varför det var så många som läste ett gammalt inlägg hos mig, men nu förstår jag ju!

:o)

Kul att du gillade det. Jag önskar att stallet var mer en plats man ville vara på.

Ha det gott!

// Karin



2014-05-05 09:50:15
URL: http://sweetwright.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback