Bloggutmaning - Dag 10 - Bästa shoppingstället

Lite klurig faktiskt. Innan var det Fiskebyn, sen var det Silvergladebyn igen och sen var det fiskebyn igen. Så jag har liite svårt att bestämma vilken som är det bästa shoppingstället.
Fiskebyn ligger lite långt bort men det är värt resan dit. Silvergladebyn känns lite för nybörjaraktigt. Välidgt många kläder finns här som jag tycker påminner om ens nybörjartid. 
 
Så efter liten fundering måste jag nog säga att Fiskebyn är mitt bästa shoppingställe :)  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Naomi Diamondwood

Vartifrån har du köpt hästen?

Jättesöt <3

Svar: Hästen är köpt hos Marley :)
silverknight.blogg.se

2014-11-24 15:24:55
URL: http://diamondwoods.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback