Bloggutmaning - Dag 3 - Mitt Stall

Mitt stall.
Mitt hemstall är självklart på Vingården. Det är vackert där och rätt så nära till många tävlingar. Inte allt för långt bort ligger ridhuset och där kan man hoppa och skutta lite. :3 
 
Gaderoben försöker jag hålla i lite ordning iaf. Jag hittar i den och det är det viktigaste tycker jag. 
Några random bilder från gaderoben samt min rygga :)
 
Nog snackat om det.
Jag brukar ha stallhjälp då jag är lat och orkar inte ta hand om mina hästar, så jag hyr in en liten tös som är megaglad för lite betalning och hon gör allt jag ber om. Perfekt! :D 
För stunden har jag faktiskt fullt stall, vilket jag inte brukar ha men just nu är det så. Har lite svårt att bestämma vilken av mina vackra pixliga hästar som ska få åka på semester så brukar oftast sluta med att jag inte skickar någon ehehe.. 
 
Hur är det annars i mitt stall då? Jo jag gillar att det är så luftigt och att alla mina hästar gillar att mysa. :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback