Bloggutmaning - Dag 4 - Min historia med StarStable Online

Min historia. Jadu, har nog skrivit om detta tidigare men vad gör det, kan ju alltid skriva om det igen :D 
 
Det var en solig vår dag 1876, jag såg en annons i tidningen om detta underbara häftiga spel, nehe? inte? aww.. :(
Okej, mitt första star rider köpte jag som sagt 2013-03-09. 
Dock hade jag redan spelat färdigt gratis delen någon månad tidigare. 
Namnet och hur min gubbe skulle se ut slumpade jag bara fram då jag ville spela och tänkte att man kan säkert ändra detta senare, men nejdå. Visst, frillan och ens smink kan man ändra hur mycket man vill men man är enda kvar med vissa grunder. Jag är relativt nöjd över min gubbe faktiskt. :3
 
Började spela på allvar när min syster "tipsade" om detta spel. Vi spelade tillsammans till och från i några månader och sen började hon sluta spela och då var det bara jag kvar. Jag kämpade igenom uppdrag och tävlingar tills jag hittade en klubb jag trivdes i. Även en av dem klubbarna jag lärt mig mest utav, Silversong Wolves Guild. Började som vanlig medlem men fick bättre och bättre kontak med ägaren och hjälpte till planera event och sen fick jag förfrågan om klubbledar rollen och den tackade jag inte nej till.
Månader gick och sen tröttnade jag lite på allt och även på spelet i sig så jag lämnade klubben och skapade just Sneaky Dragons några dagar senare för att slippa klubb inbjudningar.
Då var inte tanken på att äga en av dem större klubbarna på spelet. 
 
Och ja, bjöd in mina vänner i klubben och sen växte det fort. Vänner´s vänner gick med och sen börjades planering av event och ja allt som har med klubbar på sso att göra. Och nu är vi här idag. Det är jag och 3 underbara klubbledare och (jag är inte kompis med matematiken!) och resten härliga medlemmar. 
Vi är en stor gul familj och det är mest klubben jag brinner för när det kommer till StarStable.
 
Skulle jag tipsa om spelet, ja det skulle jag göra. Iaf till dem som söker ett häst spel med spänning och härliga personer i. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Har aldrig ångrat mig sen jag började spela och lärde känna dig och får vara en del av den gula familjen ❤️

2014-11-08 17:07:34
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Annie Lightningheart

Bästa <3

2014-11-09 19:57:01
URL: http://anniebretta.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback