Bloggutmaning - Dag 5 - Mina tankar om huvudstoryn

Oj oj, asså jag har dåligt minne och kommer inte ihåg exakt när man gjorde senste uppdragen med huvudstoryn, måste ju iaf vart med urträdet och dess rötter? 
Anyway, jag älskar dessa uppdrag och när jag gör dessa så försvinner jag oftast in i en egen bubbla typ och sugs verkligen in i storyn. Något som är väldigt synd är just att det tar sån lång tid mellan dessa uppdrag. För dem som är låglevlade så går dem inte och väntar på dessa uppdrag som jag och många andra gör. 

Visst jag tycker det är skit kul med nya saker som sker varje onsdag men jag känner att man kanske ska lägga lite mer fokus på just huvudstory uppdrag. Jag hade lätt kunnat strunta i en uppdatering bara för att få huvudstory uppdrag vid nästa uppdatering. Kanske bara jag som tycker så? :/ 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback