Dinodalen, Here we come!

Jag överger Dragondancer för vårt utforskande och snor Dragonkid istället. 
Såhär kommer vi iaf se ut ( Nemo ska ha all cred till outfiten då jag snodde den av henne )
 
Skojjar bara, aldrig att jag skulle kunna överge Dancer och utforska med nya pålle. Iaf dem första stegen in i Dinodalen kommer bli med Dancer och jag knåpade ihop en liten vintrigoutfit så länge :3 
 

När Skördebygden öppnade så sprang jag och Nemo runt och pratade och hittade massa nya fina saker. Jag gör det jättegärna nu när Dino öppnar men jag är inte hemma förens efter 17 idag så jag tror inte Nemo vill vänta på mig så jag och Ungen här på bilden får brumma själva :)
 
 
Bild från när Skördebygden hade öppnat på våra underbart söta ryggtavlor och rumpor <3




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback