Dinodalen - Några bilder :3

Ni kommer nog bli spoilade här inne med. Tyvärr.
 
Tänkte först inte göra det men jag vill iaf visa lite bilder jag har tagit under den tiden man hann spela då Nätverksfel kom väldigt ofta idag.
Bilderna är redigerade med lite kurvor oc kontrast ökning. Det är väldigt vackert inne i Dinodalen och jag vill ge ett stort plus till teamet som fick till röken/andningen på ett jävligt snyggt sätt :D 
 
 
 
Första och andra bilden är ju hur grymma som helst! Älskar när man får liknande scener. 
Och denna port, på sista bilden. mycket spännande. Jag vill in och utforska mer! Haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Gevaudan

Hur får du dina bilder så klara och icke-dimmiga?

Svar: Som det står i texten "Bilderna är redigerade med lite kurvor och kontrast ökning." :)
silverknight.blogg.se

2014-11-21 00:53:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback