Ride! Next Generation Equitation - Del 2

Tänkte skriva lite om min häst och varför jag valde den så att säga.
Jag valde en svart oldenburgare som jag trodde var helsvart men han, Ja han är en hingst har faktiskt ett litet tecken i pannan. Stjärna tror jag det kallas. Är så kass på vissa av hästarnas tecken men ni får gärna rätta mig om jag har fel ^^ 
 
I spelet heter han Petit Sauvage men jag har döpte om honom till Kungen :D
Vi gillar inte dressyr delen så mycket utan vi är mer inne för fart och spännning.
Så ni lär se mer hopp och terräng bilder än dressyrbilder :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Caroline Winterdaughter

vill oxå spela :(

2014-11-29 21:07:54
URL: http://Horsesimmers.blogg.se
Anonym

Heter spelet bara Ride?

2017-04-18 15:17:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback