Bloggutmaning - Dag 1 - Om mig

Dagen är då kommen då jag ska försöka skriva om mig själv. 
Ska jag skriva om mig själv som person eller ska jag skriva om den karaktären jag är på starstable? 
Varför inte en liten blandning kanske? Det jag vill dela med mig av mitt privatliv kan jag nog ta med. Hoppas ingen dör nu!
 
Om jag nu ska skriva om mig själv som person så är jag en liten kvinna på 170 cm. Oftast glad och sprallig. Ambitiös, sätter oftast för höga mål på mig själv. Vet vart jag vill komma men vägen dit kan ibland vara ett enda stort frågetecken. Har panikångest och är en nattmänniska. 
ehm... jag tycker om att sova och kan göra det jämt om jag får, men när man är vuxen så har man vissa ansvar så tyvärr får jag inte sova när jag vill och inte hur jag vill. Somnar jag på soffan så är det faktiskt ingen som bär in mig till sängen, utan jag får gå själv. Så jäkla taskigt! 
Jag sitter ofta framför datorerna hemma och spelar antingen sso, minecraft eller Skyrim. Kan hända att jag sitter med The Sims 3 och 4 men det är väldigt sällan. Har perioder då det är bara 1 spel som gäller i några veckor och sen andra veckor är det andra spel. 
 
 
Mig på spelet StarStable online är jag oftast vänlig. Lät precis som om jag är värsta elaka bitchen men nej det är jag inte. ^^ När jag tex inte mår så bra eller har en dålig dag så är jag rätt så tyst av mig,  annars är jag oftast den som snackar mest i klubbchatten och även på ts. Ägare av underbara klubben Sneaky Dragons med 3 helt underbara klubbledare. Det är vi 4 som styr och ställer i klubben, men jag har alltid sista ordet på saker vi kommer fram till. 
Jag har en hel del hästar och har levlat alla nästan själv. Har fått hjälp vissa dagar av personerna i klubben. 
När jag inte har något att göra på sso brukar jag hänga med dem i första hand annars så hänger jag med söta spelare som gillar det jag gör. :3 
 
 
Jag känner mig rätt så klar här, om ni undrar något så är det bara att fråga. :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Sofia S

Du är sååå sjukt snygg.

2014-11-01 13:48:30
Emma Shortroad

<3

2014-11-01 16:46:54
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Lolo

Är hon på bilden du? :D Gud vad fin du är ♥

Svar: Nej jag lägger upp bilder på någon annan person hahah klart som fean att det är jag :D
silverknight.blogg.se

2014-11-01 18:39:08
Sally Swiftheart

Vad är egentligen TS? Alla skriver typ på deras bloggar : satt inne lite på TS också
Vad är det? ^^

Svar: Ts är som skype fast betydligt mycke bättre
silverknight.blogg.se

2014-11-01 22:04:43
URL: http://sallyswiftheart.blogg.se
Lily

Gud vad fin du är <3

2014-11-02 10:43:19
Annie Lightningheart

Finaste bästa <3

2014-11-03 18:43:40
URL: http://anniebretta.blogg.se
Claire

Du är så otroligt vacker Eve! Glöm aldrig det:)
Det sägs att änglar finns i himlen men vad gör du då här

Svar: Aw gullig du är :)
silverknight.blogg.se

2014-11-03 20:15:35
Valentina Flowerstorm

Först och främst vill jag bara säga att du är väldigt fin ^-^
Men nu till frågan: vilket program gjorde du den dära Minecraft bilden i??
(Ps. Du verkar inte "bitchig" Ds.) ♥

Svar: Tackar! Alltid kul att höra! :DDen är gjord genom en hemsida som jag ej kommer ihåg vad den hette.
silverknight.blogg.se

2014-11-03 20:50:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback