Dragonsmash - Redigering

 
För ett tag sen testad jag mig på Esmeralda´s teknik och redigerade ihop en bild på Manne. Fick då hjälp av underbara Caroline med svans och man och jag känner lite att hade nog behövt det här med. Men nu orkar jag inte sitta och leka med den längre utan den får vara klar nu. 
Blä på att jag tog en jobbig häst och kanske en svårare lineart (gratis lineart som även är gjord av Darya87 )
Det har iaf vart kul och en rolig sysselsättning under några dagar tills svans och hår skulle göras.... 
 
Vem och vad kommer som nästa klipp och klistra projekt? 
Har ni några önskemål på häst/påwnie iaf? ^^  
 
Okej, jag är nog rätt nöjd över bilden. Eller är jag det? :/ GAAAHHD!  
Är nog håret på gubben som drar ner allt :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ariana PurpleRoad

heej sture :D undrar en grej vilket program använder du till till dina bilder och avsnitt? :3 blivit så intresserad av redigering och vill gärna att mina bilder ska bli bra till min blogg :3

MvH : Puffen ariana :D

Svar: Hej hopp! Just för bilder så använder jag Adobe Photoshop cs5 och för videos Sony Vegas pro 10 :)
silverknight.blogg.se

2014-10-14 18:18:40
URL: http://Ssodaysariana.blogg.se
Cookie

Harry :)

Svar: oh tack för tipset :)
silverknight.blogg.se

2014-10-14 21:09:49
URL: http://jorvikstarstableonline.blogg.se
Emma Shortroad

Tycker det är jätte bra gjort! Tror jag inte skulle kunna klara av att åstadkomma något sådant <3

Svar: aw tackar <3
silverknight.blogg.se

2014-10-14 21:55:40
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Matilda flowerborn

Super fin du är jätte duktig! Kommer aldrig att kunna göra sånna redigeringar du är ju fan bäst *-* <3 Kanske du kan göra kungen (:

2014-10-15 07:42:40
Freja Friendfoot

Ååååh vad fin *_*
Kan inte du redigera en till mig nån gång? cx <3

2014-10-16 14:28:13
Stella Bluewater

Hej, jag igen och behöver hjälp, jag försöker redigera med gimp,( eller redigerar du med det?)
Aja när jag ska läka står det att man ska ställa in källbild, någon som vet något om detta? i så fall hjälp mig gärna!
Din bild var ju jätte fin!! *-*
/stellis

Svar: Hej jag har ingen aning om vad du snackar om att läka, då jag redigerar i Adobe Photoshop cs5. Du får ta och googla eller kolla med dina vänner om dem redigerar i gimp. :)
silverknight.blogg.se

2014-10-29 10:09:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback