Ni är guld värda!

Måste visa er detta underbart söta brev jag fick för några veckor sen. 
Detta fick mig att le lite faktiskt och jag älskar er när ni kommenterar, brevar, kommer fram i spelet och säger fina saker.
Ni är guld värda! ♥
 
Just detta gulliga brev hade Alicia Friendwater skrivit. :'3
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Hej Sture! <3 Det var jättelänge sen jag kommenterade på din blogg.. :/ Men det beror på att när jag sitter vid datorn hinner jag inte/tar mig inte riktigt tid och jag tror att du har aktiverat mobilsida på din blogg och jag kan tyvärr inte gå in på bloggar på mobilen om de har mobilsida. Nej jag kan verkligen inte. Jag är typ allergisk eller nåt. nej men det är därför, men jag kan absolut säga att jag har saknat dig jättemycket. Tänker på dig ska du veta. En väldigt viktig person för mig, vill så gärna ha dig på min lista. Vet du, nån gång snart, typ när första avsnittet av jv kommer ut så ska du få en lååååång kärleksfull kommentar. Hehe <3 Flera ska få en, alla kommer få sin egna unika. Hmm vad kan man skriva till dig lila Sturisen. Har iaf saknat dig puss o kram

Svar: Hej gulliga du! Jag kan ha hänt att jag råkat aktivera det, får ta bort det då jag saknat dig ^^ Ser fram emot den kommentaren om alla andra dina kommentarer. Gulliga du, ha det bäst! <3
silverknight.blogg.se

2014-10-03 22:45:16
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Alicia Friendwater

*-* ♥

2014-10-08 14:24:58
URL: http://LovleX.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback