Onsdag = Uppdatering

Känner mig lite tom på vad som kan komma denna vecka. Har ju min lista dock men tror inte något från den kommer att dyka upp, tyvärr.
 
Marknaden kommer väl få stå kvar en vecka till, mer kläder kommer säkert kastas in och alla fina detaljer från födelsedagsveckan kommer säkert försvinna. 
 
Men vad tror du kommer att hända? 
Dela gärna med dig av dina teorier och funderingar :)
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lollo gladewood

Jag hoppas det kommer t.ex huvuduppdrag med att hitta anne elr andra uppdrag... Mem det kommer säkkert bara dyka upp nya kläder...:/

2014-10-08 11:35:28
URL: http://lollosso.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback