Såhär ligger det till...

 
Allt mitt material jag har filmat för min serie Melanie och Maskot har nu tagit slut :o 
Avsnitt 8 kommer snart att dyka upp här och jag har halva avsnitt 9 klart, asså jag måste filma mer. 
När jag började med detta trodde jag verkligen inte att jag skulle sitta med minst 10 avsnitt. Men shiet, storyn växer lite för var dag som går. :'3
 
Så under dem kommande dagarna (om inte mer) ber jag er, Ser ni mig på "Maskot" i kläderna jag har haft i serien, försök helst att undvika mig då, för det finns stor chans att jag filmar just då.
 
Detta skriver jag för att minimera risken att just du blir iggad, viss iggen tar jag bort så fort jag är klar men ändå så ber jag er att försöka hålla er borta från mig just då. Hade vart skit snällt av er om detta funkade :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Vilket redigerings program använder du? :3

Svar: Sony Vegas pro 10 :)
silverknight.blogg.se

2014-10-28 21:56:00
Ebba Highland

Asså Sture alla kommer hålla sig borta från dig! Ingen vill ju bli iggad även om det bara är några minuter. Men filma på Sture alla vill seeeeeeeeee <3
Jag vill också ha Sony Vegas det verkar vara jättebra!! Jag har Movie maker och ehm man kan inte göra så mycket och typ alla funktioner är "låsta" så jag inte kan använda de. Puss o kram <3

Svar: Åh, får hoppas att folket kan hålla sig lite undan iaf men ibland är det inte alltid lätt. Får göra det bästa av situationen ^^
silverknight.blogg.se

2014-10-29 13:17:45
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback