Sjukt taggad!

Detta skrev kära Nemo på sin blogg den 6-10/2014
 
"Igår löste sig en sak som gjorde att jag inte kunde filma första scenerna till JV, så under denna veckan ska jag försöka få tid för filmning med ett par av karaktärerna. Jag har redigerat små saker som typ intro och små delar av första avsnittet men det är långt ifrån klart. Tack för att ni är så tålmodiga!
Så fort jag vet ett datum kommer ni få det. "
 
Viilket innebär att snart kommer filmningen av Jorvik Vampyren Säsong 3 dra igång. Jag är så sjukt taggad och längtar som fan tills vi kör igång! :D :D 
Bjussar på en gammal bild från just inspelningen av Jorvik Vampyren :') 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Samma här, så taggad! Hoppas bara hon inte har ihjäl mig haha ^^

2014-10-11 09:21:41
URL: http://ssohaley.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback