Sneaky Dragons - Vecka 41

Denna veckan var rätt chill men ändå skoj :D 

Word scramble fick börja veckans event. Lite tragiskt när endast 4 dök upp. Jag och Nemo höll i allt och hade planerat med massor med saker men ja. Ibland äre inte lätt. 
Vi som ändå dök upp hade skit skoj! :3 
 
 
Tisdagen bjöd på Fullblodsgalopp. Man fick anmäla sig och endast delta med Engelskt Fullblod eller Arabiskt Fullblod. :) 
Det var väldigt många söta hästar och ägare av hästar som dök upp. Dock var vissa av dem lite bråkiga och jag var tvungen att sära på dem. Lite som en fröken kan göra i skolorna då man inte beter sig under lektionstiden.
Vinnaren av hela kalaset blev ingen mindre än Wirre så jag tycker nu att ni alla klickar på hennes namn för att komma till hennes underbara blogg :D
 
I onsdags var det möte som vanligt. ( Jag längtar nått så fruktansvärt mycket på detta klubbhus som Sso teamet gick ut med en sneak peak på i onsdags)
Där vi även körde heta stolen mot våra 3 nyaste medlemmar. :) 
 
I torsdags var det dags för lektion med våra två duktiga ridlärare, Karin och Ettan. Underbara människor var för sig och slå ihop dem och allt blir kanoners! Tyvärr kunde inte Ettan vara med men Karin skötte lektonen jättebra ändå :) 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback