Sneaky Dragons - Vecka 42

Måndagen startades av med söthestschock *.*
Ponnyhoppnig stog på schemat och hela 12 stycken var anmälda. 
Dem fick 10 minuter på sig att öva på banan och sen var det dags för sin ritt. En efter en startade dem och gav mig sen deras tider. Mycket spännande och jag är mycket stolt över alla som kom och deltog, även dem som stog som publik! :)
Vinnaren blev ingen mindre än Delle med tiden 0:40:22.  
 
Tisdagens event var det dags för ett event vi kört tidigare, Värderingsövningar.
Dem fick en fråga/påstående och sen 4 olika alternativ.
Kastar med någora så ni får en blick i hur det kunde se ut i vår chatt-
 
- Om jag skulle få vilken sagohäst jag ville (irl) skulle det vara: 1. En my little pony 2. Min starthäst på SSO 3. En enhörning 4. En pegas 
 
- Om Sneakydragons blir upplöst går jag med i: 1. Pink Bullets 2. Shady pearls 3. Någon annan Sneaky klubb. 4. Snor klubbnamnet och tar över klubben själv. 

Vad hade du valt på dessa två ? :)
Här kom allt sanningen fram ;) 
Onsdagen var det möte som vanligt, dock var jag ej med men våran kära trotsunge Berit fick bestämma platsen och sen skötte Annie, Nemo och Janne resten. Mycket vacker bild jag snodde av Berit.
 
Torsdagens event planerade jag och underbara Nemo ihop i måndags på ca 15 minuter. Skattjaktsevent.
Varje gång detta händer är jag med och deltar = jag förlorar då jag är så kass på att hitta platser på ledtrådar. Men nu jäklar fick jag hålla i det och jag vann! ;D Eller inte. :(
Ellie vann pris för bästa dektektivklädsel och Delle vann för hon samlade mest poäng. :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback