Det växer på höjden!

Mintuerna går sakta men säkert framåt och så även gör mitt bygga i singelplayer. :) 
Mellan dem två första bilderna är det lite mer än 1 timme :3 
Och mitten bilden och sista är det 8 minuter hehehe :3 
 
Så att det växer.
Snart är det dags för att bygga sidorna med eheheh kommer bli fett awesome när det är klart.
Frågan är ju bara om jag kommer fixa något alls på insidan.... 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Em Discopie

Vad är det för Texture pack/resourcepack?

Svar: http://www.planetminecraft.com/texture_pack/soartex-fanver/
silverknight.blogg.se

2014-09-26 07:05:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback