ibland gåre inte som man tänkt sig

I onsdags så stog det så vackert på nyhets sidan att
" Vi tror även du kan hitta en ganska cool Star Stable-överraskning om du letar på rätt ställen...! "
Först under dagen sprang jag och Lennart runt och letade som fean men utan resultat. Så jag kidnappade Haley och vi sprang runt och ja det gick inte så värst bra för mig. :( 
 
Fast efter ett kom jag loss och vi sprang vidare och hittade ett papper. Undra vad detta lilla ark kommer ifrån? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lily Beebridge

Hahah stackars tjejer, ni har ju letat helt på fel ställe xD Ni skulle leta på medier och INTE på SSO xD

Svar: Vi letade som bara den på deras sidor och på sso´s sida med utan resultat, därav att vi letade på sso. Nyhetern om att dem, JA ska komma in i spelet kom flera timmar senare ^^
silverknight.blogg.se

2014-09-29 16:40:26
URL: http://lilybeebridge.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback