Jag har gått och blivit med häst!

Denna sötnosen tjatade jag mig till och vips så blev han min! Jag har även vart så redig så jag hbyggde honom ett stall också.
Han är jättesöt och heter Frost :)
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Frida Kittenforce

Jag råkade döda Frost det första jag gjorde när jag skulle göra questen för första gången då man får honom :'D A noob I am, yes! * Yoda-voice*

Svar: Inte döda Frost, Frost är ju vacker!
silverknight.blogg.se

2014-09-26 00:37:25
URL: http://kittenforce.blogg.se
Frida Kittenforce

Jag vet, Frost är hemskt vacker :'D men jag råkade rida ut över en klippkant som kanske var liiiite för brant för Frost :3 O:) <3

2014-09-26 03:04:15
URL: http://kittenforce.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback