Låst område?

När jag ser denna bild så tänker jag på området som är låst i närheten av Frigrove.
Det känns som om bilden är tagen där iaf bara jag kanske som tycker det.
Osäker på om det är samma bild som när man sover över men just denna är tagen från uppdraget med Den Sovande Änkan. 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Det känns som om det inte riktigt är bilden när man sover över bara en som är väldigt lik :) Fast jag är inte heller helt säker.. kram♥♡♥

Svar: Var så länge sen jag sov över så kommer inte ihåg hur den bilden ser ut men kanske är något liknande iaf ^^
silverknight.blogg.se

2014-09-15 22:08:39
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback