Otillgängliga servrar under dagen.

Ett meddelande från Star Stable angående att servrarna inte varit tillgänliga under dagen:
 Använd aldrig nedladdningsbara verktyg som påstås kunna hacka SSO!

I morse fick Star Stable-gänget en del rapporter om att några spelare kommit in på fel konto när de loggat in i spelet. Vi har också fått många rapporter rörande ett falskt 'hack-verktyg' som släppts och som sägs kunna ge spelare oändligt med Star Coins.

På grånd av dessa rapporter har vi av naturliga skäl tagit ner våra servrar för att kunna undersöka detta närmare. Vi ser mycket allvarligt på problem som dessa och att ta ner servrarna för att göra en fullstäng undersökning var det säkraste vi kunde göra för att bibehålla säkerheten för våra spelares konton.

'Hack-verktyget' är i själva verket en bit mjukvara som skapats för att äventyra säkerheten på dina konton och din dator. Om du har använt ett sådant verktyg så radera det genast och var noga med att byta lösenord direkt för att skydda ditt konto.

Hela Star Stable arbetar så fort de kan med att få kunna få upp servrarna igen så att ni kan spela. Vår kundtjänst finns tillgänglig om ni har några ytterligare frågor.

Tack för ert tålamod, 
Star Stable-gänget
 

Har sagt det till mina vänner och nu säger jag det till er. 
Märker jag att något har hänt med mitt konto, oavsett om det är Evelina eller Johanna så slutar jag med StarStable. 
 
Kontorna stängs ner, klubben försvinner, bloggen försvinner ALLT som har med sso att göra försvinner då detta är inte spelarnas fel. Detta är ett fel från själva StarStable och detta är verkligen inte okej! Sen att det finns dem spelarna som är snälla och loggar ut när dem märker att det är fel konto men sen finns det tyvärr dem som förstör för andra. 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

hej ,jag är sjukt ledsen och jättearg.Jag är nog mest rädd.Det är helt sjukt att det har blivit så här och jag förstår.På riktigt.Jag funderar också på att sluta på grund av detta.Vet ej om det har hänt med mitt konto men jag är fortfarande jätterädd.Kommer sakna dig! <3

Svar: Man ska inte behöva gå runt att vara rädd men när något sånt här händer är det väldigt lätt att göra det. Och att personer inte kan förstå vad som är mitt och vad som är ditt är fruktansvärt tråkigt. :(
silverknight.blogg.se

2014-09-29 18:15:04
aprile spiderside

du kan inte sluta med star stable sture utan snekay dragons hade inte jorvik vampyren funnits och då hade inte nemo kunde gjort filmen och då kommer alla bli miss nöjda med säsong 3 av jv snälla sluta inte kommer bli jätte ledsen då D;

2014-09-29 20:44:11
aprile spiderside

du kan inte slut star stable stur utan snekay dragons hade inte jorvik vampyren funnits du får inte ge upp så lätt snälla och säsong 3 kommer inte va bra utan dig snälla sluta ej kommer bli ledsen då D;

2014-09-29 20:50:22
URL: http://aprileaprile.blogg.se
aprile spiderside

sluta inte snälla stur sneaky dragons behöver dig D;

2014-09-29 20:55:20
URL: http://aprileaprile.blogg.se
Em

SKA DU SLUTA?!

Åh, det kommer ju inte bli samma sa utan dig😭 men du inspirerade ju mig till att börja :) Jag vill inte att du ska sluta!! Du är så Jäwla grym på det du gör, sluta aldrig, snälla❤️

Svar: Kommer inte sluta, hade slutat om någon av mina konton hade blivit hackade (:
silverknight.blogg.se

2014-09-30 18:55:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback