Puas!

Det är jobbigare och segare än man tror när man bestämmer sig för att göra allt. Men nu äre iaf dags för en liten paus, (läs stor paus). Ska fixa lite käk, äta och sen sova någon timme då jag sovit illa i natt. Återkommer med en ren karta senare idag! :D
Skördebygden, Gåd, Vingården, Fort pinta och Moorland klart änså länge. Får se hur jag gör med fisket sen när allt är klart :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback