Senaste från Johanna

Oh yeah! Jag och Mario börjar komma överens nu asså ;D
 
En mycket jobbig bugg har hänt dem gångerna man ska fota dem små djuren på torget i Jarlaheim. Allt försvinner och laddas upp väldigt långsamt när kortet är taget. 
Vi har fiskat på som fan i Skördebygden och lyckas till och med fånga Ultrasillen på första försöket! 
Men kommer dock inte ihåg att man hade tid på sig? Eller är det något nytt? Samma med sillbetet man slängde ut innan man fick fiska? Don´t remember! 
 
Sen har det även byts smink och frilla på Johanna, testar mig fram helt enkelt och vem vet vad som kommer dyka upp på Evelina kontot ^^




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elina

vart köpte du det sminket? letar och letar med hittar inte

Svar: Från rockfrisören i jh :)
silverknight.blogg.se

2014-09-17 20:30:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback