Star Stable - Sommarryttaren

 Tragiskt nog kunde jag inte få detta att funka. Alla dem andra spelen före detta funkade kanon men när jag skulle installera Sommarryttaren så kom det fram att den innehöll virus så jag avbröt direkt. 
Ville inte riskera att få virus på min dator så tyvärr kan jag inte skriva något mer än detta om Sommarryttaren. :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
sofie sweethill

oh,sånt är tråkigt,man har ju endå lagt pengar på det.(Men det är kanske inte så mycket) men dom pengarna kunde man lagt något annat :/

Svar: Ja men precis :/
silverknight.blogg.se

2014-09-06 13:40:23
Ebba Highland

Vad synd!!!! :'( Men man vill ju inte ha virus för då kanske man måste köpa en ny dator. Det är ju verkligen inte roligt alls iaf om man får virus och måste köpa en ny dator. Det blir ju väldigt dyrt och onödigt. Kram <3 :) ♥

Svar: Ja men precis :/ så därför får jag skippa att spela :(
silverknight.blogg.se

2014-09-07 05:59:06
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback