Vanligaste frågorna

Tänkte dela med mig av dem vanligaste frågorna jag får så fort jag är inloggad. 
 
Hur kan du ha 66 stjärnor? 
- Det är en bugg. 
 
Om Brigitta är inloggad kommer ofta denna frågan till mig, Vet du vart Kim är?
- Nej inte den blekaste. Jag har inte stenkoll på vart mina medlemmar är sekund för sekund.
 Kan även säga att kommer ni fråga mig i vänchatt vart Kim (Brigitta Underhand) är eller om han ens är inloggad kommer ni tas bort som vänner! 
 
Får jag gå med i klubben?
- Nej då klubben är full.
 
Kan du breva mig när det finns en plats i klubben?
- Nej då jag har dåligt minne och paxar inga platser till personer jag inte snackat med tidigare.
 
Kan vi bli vänner? 
- Har fullvänlista och raderar ingen. Känns så elakt att radera vänner. 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lol

Om nån frågar var Kim är så tar du bort den men sen säger du att de är drygt att ta bort ngn

Svar: Ja men tänk då att du får den frågan 30 gånger på tio minuter. Då är det en annan sak. + att så fort jag har någon ledig vänplats så fylls den direkt.
silverknight.blogg.se

2014-09-07 13:03:44
Sally

Hej!
Jag har länge letat efter något bra att filma med. Jag vill gärna kunna
Filma och lägga till text på filmerna. Det vore bra att också kunna lägga till musik och ljudefterter, men det är inget måste. Har du några tips?? (Helst något som ska fungera till Mac) tacksam för svar♥️

Svar: Hej då jag har pc på bägge mina datorer så kan jag inget filmprogram till mac, sorry men testa att googla och se om du hittar något. :)
silverknight.blogg.se

2014-09-07 19:54:30
Ebba Highland

Fattar inte jag menar bara för att Kim är med i din klubb så behöver du väl inte veta precis vart han är precis hela tiden. Jag fattar inte hur folk tänker... Jag har inte koll på vart de som är med i samma klubb som jag är hela tiden. Ganska ofta har jag bättre koll på andra än de i klubben. Det är så tur för mig att du tar bort de som frågar om Kim. Då kanske jag har en liten chans att bli vän med dig :) :) kram <3♥♥

Svar: Vissa personer tänker inte tyvärr. :/ En vacker dag kanske du finns i min lista ^^
silverknight.blogg.se

2014-09-08 18:20:59
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback