Asså folk...

Seriöst, vad tror du om oss i klubben? 
Då din epost inte stämmer kommer du få ditt svar publicerat på bloggen så att alla kan läsa det både du har skrivit och det jag kommer skriva till dig. 
 
Det är väldigt omoget av dig att skriva såhär, det bevisar väldigt tydligt att du är max 10 år och tycker att kiss och bajs är skoj. Varför man helst ska skriva med sin epost adress är för att vi lättare ska kunna komma i kontakt med personerna som skickar in. Vi skulle aldrig få för oss att hacka någon annan spelare. Vi är vuxna och kan bete oss. Och det är lite svårt att plocka bort dig från listan när vi inte har ditt sso namn. 
Jag ser din "ansökan" som väldigt pinsam och patetisk.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lovisa Kittendawn

Väldigt omoget. Tror dom verkligen att VUXNA får för sig att hacka nån..Seriousley. Det är ju rätt drygt att även skriva på ett skoj sätt...

2015-04-04 16:58:35
Lisa

En sak:
Gud!😑

2015-04-04 18:04:44
fanni dogforest

väldigt omoget.

2015-04-05 19:16:48
URL: http://fannisryskahst.blogg.se
Molly mountaingirl

Tror jag känner den som har gjort det.. hon brukar gå in på kända klubbars hemsidor och gö sånt. Men det kanske inte är hen idk.

2015-04-06 11:32:21
URL: http://mountaingirl.blogg.se
Ebba Highdotter

Omoget skrivet tror typ den är 8 eller 9 år. Det är få som är hackare och desto äldre man är hackar man mindre. T.ex vuxna kan bete sig. Kanske inte barn. Är själv vuxen med så vet hur det är. Och jag har varit barn jag med en gång i tiden.

2015-04-06 16:34:59
Kate Lightgirl

Vilka människor det finns alltså.

2015-04-08 12:24:44
URL: http://Alicia-Stable-online.weebly.com
Lydia Applebell

Asså guuud! Jag tror inte direkt att hen är 45 år, Gud vad omoget

2015-04-10 23:28:57
URL: http://lydiaapplebell.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback