Gosig orange / svart outfit

Jag gillar outfiten jättemycket och ni lär säkert se mig rida runt i detta ett bra tag eller väldigt ofta ^^
Häst:
Träns - Gallerian
Sadel - Gallerian
Filt - Gallerian
Benlindor - Uppdrag
Svansrosett - Fort Pinta
 
Ryttare:
Hjälm - Valedale
Jacka - Marley´s Gård
Vantar - Uppdrag
Byxor - Firgrove
Stövlar - Silvergladebyn




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alicia Kittenforce

Ååååh, vilken fin outfit, men det där tränset *.* <3

2015-04-02 22:08:49
Ella Nightcamp

Men åå vad fin !! :D

2015-04-02 23:59:09
Danielle Winterstone

Hej, hur får du så bra kvalité på dina bilder? :)

Svar: Hej, jag använder Fraps för att ta bilderna och sen redigerar jag dem lite i adobe photoshop cs 5 :)
silverknight.blogg.se

2015-04-06 01:27:31
URL: http://daniellewinterstone.blogg.se
Lydia Applebell

Hejj, vart får man benlindorna ifrån för uppdrag? Har inte fått dem o jag är i level 17 o.O

Svar: Ehm, jadu jag kommer inte ihåg exakt vilket uppdrag man fick dem i men det var iaf ett tag innan Gallerian kom som jag fick dem. :)
silverknight.blogg.se

2015-04-10 23:33:08
Evelina Silverknight

Lydia Applebell, Jag har kommit på vart jag fick tag i lindorna någonstans, det var ett uppdrag man fick av säkerhetsvakten i Fort Pinta i november förra året. Tyvärr fanns det uppdraget bara tillgängligt i 2 veckor.

2015-04-12 00:51:09
URL: http://silverknight.blogg.se
Inez Kakan Flowerforest

Ooooo vad fin!
Får man låna? X)

Svar: Jadå :)
silverknight.blogg.se

2015-08-08 08:52:21
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback