" Hur jag kom in i Sneaky Dragons "

Under en lång tid i mitt sso spelande kände jag till Sneaky Dragons och ville gärna gå med.
Inte för att de var kända utan för att jag hade fått höra hur underbara de var som personer.

Första gången jag mailade Evelina var väldigt längesen och jag fick då ett mail några veckor senare men då valde jag inte att svara eftersom jag inte kände mig aktiv i spelet, jag hade redan haft 2 stora pauser från spelet och kände på mig att en till var på väg.
Det tog ett antal månader till innan jag kände mig aktiv igen och bestämde mig för att prova söka till Sneaky Dragons. Det tog någon vecka innan jag fick höra från Evelina som sa att jag hade fått en plats i Sneaky Dragons efter att jag hade bevisat vara över 18 år.
Så den 5 november 2014 på ridhusets tak blev jag medlem i Sneaky Dragons och det var min lyckligaste dag under min tid på sso.

Nu nästan 6 månader senare måste jag säga att jag ångrar inte en sekund att jag gick med.
Jag kan säga att jag har hittat min sso familj, utspridd över hela Sverige men ändå min sso drakfamilj!
Jag vill alltid vara en drake och hoppas på att jag alltid får vara en.
Älskar er min drakfamilj <3 // Natalie Skyforce
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback