Sneaky Dragons - Tantavecka - Vecka 16

Bästa veckan på länge faktiskt, Amanda och Nemo hade planerat denna veckan jättebra!
Jag kommer inte orka skriva så ni får bara bilder från dem olika dagarna, eller ja, bilder från Måndagen och Tisdagen. Då jag kunde inte vara med av personliga själ.
 Längst ner i inlägget slänger jag även med videon som Nemo har fixat under veckan :'D
 
Måndag
" Försvunna demenstanter!
När man kommer upp i åren kan man bli lite förvirrad i huvudet som ni kanske märkt. Rockmormor och Nemo är experter på att tappa bort både varandra och sig själva. Ert jobb är att hitta tanterna innan de slår ihjäl sig eller någonting annat hemskt. " - Kopierat från schemat.
 
Tisdag
" Tantagöra!
Tanter älskar fika, tanter älskar marianne karameller, tanter älskar att sticka och tanter älskar KORSORD. Vi kommer vid eventets start ladda upp ett tomt korsord på facebook gruppen som vi tillsammans ska fylla i. "
 
Bild kapad från Emma då jag missade totalt att fota när vi satt vi bordet.
 
 
 
Här var vårt vackra korsord och jag har vart så redig och fyllt i svaren på. :)
 Onsdag och Torsdag var jag ej delaktig i som sagt.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback