Sneaky Dragons - Vecka 14

Denna veckan har söta Sofia Goldknight aka Sanna vart ledare för oss. 
Hennes vecka började med en liten teorilektion i måndags, jag hjälpte Sanna med hennes nerver då detta var hennes första event ever och var relativt nervös men eventet gick kanoners och alla var nöjda :D
 
Tisdagen blev det lite mer fart och fläkt. Vi tränade lite jogg, simning och uthållighet/fullfrästillenpunktfrånenannan/Jag vet inte vad Sanna kallade det. :( 
Anyway. jag hjälpte till även här och fick stå som en vacker pelare vid simningen. Det var en rätt maffig syn att se när dem simmade så fint i vattnet, tihihi
 
 
Onsdag = möte :D 
 
Torsdagen var den stora tävlingen och jag var så spänd och taggad så ville starta direkt men det var tvungen att dras igenom lite regler och massa andra saker och ja det var ju tråkigt. :( Men efter ett tag startade vi dem :D 
 
Eventet gick relativt fort och var rätt så kul när jag fick jaga den lite på min fräser eheh :D
Resultatet för tävlingen blev följande
1. Sasha Duskgirl, hon vann även 500sc
2. Stina Bravestone, hon vann även 300sc
3. Violet Crazypaw, hon vann även 100sc
Stort grattis till vinnarna igen :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stella

Matilda som står på kö till Sd hade en blogg och där står det att hon är 13 år?:0 förlåt om jag lägger mig i men kände henne förut och blev frörvånad när jag så kön.
Starstableriders.se

Svar: Tack för infon! :)
silverknight.blogg.se

2015-04-06 09:45:03
URL: http://starstableriders.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback