Sneaky Dragons - Vecka 15

Denna vecka har vi kört påsktema i klubben och haft lite tävlingar och sånt annat skoj :) 
 
Måndagen började med Äggjakten.
Jag, Nemo, Haley och Annie var varsitt ägg värda starcoins. 

Eventet eller själva jakten gick ut på att vi gömde oss, en i taget och sen gav vi ledtrådar och den första personen som hittade ägget (personen som gömt sig) vann dem starcoinsen. Så totalt kunde man vinna 666 sc om man hittade alla äggen först! 
Annie var lite sen men vi kunde starta utan henne så fick ingen direkt bild på henne i början. 

Nemo var det gröna ägget och var värt 66 sc. Det hittades av Sofia Goldknight.
Annie var det blåa ägget och var värt 100 sc, som hittades av Amanda Wolfdaughter.
Haley var det rosa ägget och var värt 200 sc. Det hittades av Victoire Winterfall.
Jag var guld ägget och värt hela 300 sc och Amanda Youngweb hittade mig först. ^^
 
Här var våra vackra ledtrådar. 

Grönt ägg – Nemo (66sc) 
Ledtråd 1 – Jag är övervakad 
Ledtråd 2 – Det luktar sockervadd och popcorn
Ledtråd 3 – Det regnar konfetti och här finns ringar av eld
Ledtråd 4 – kcrius

Blått ägg - Annie (100sc) 
Ledtråd 1 - Undrar om man ska åka ut till sjöss då? 
Ledtråd 2 - Det ser ut som att det står en fiskare där borta? 
Ledtråd 3 - Här var de ingen modepolis i närheten, gröna rockar? Pfft!

Rosa ägg – Janne (200sc) 
Ledtråd 1 – Vatten, svamp, runsten och klippa.
Ledtråd 2 – G.E.D har varit här länge, men de verkar inte ha upptäckt den här platsen ännu.

Guldägg – Sture (300sc)
Ledtråd 1 - A path of fire who leads to the unknown

 
Tisdagen hade vi planerat en jättespännande tävlings event typ med 4 olika lag och stationer men tyvärr var det får få som hade anmält sig så vi valde att ställa in eventet.
Tråkigt när det blir så men ibland händer. :/ 
 
Oooonsdag vare möte som sagt :D 
Innan mötet började fick jag äran att testa Nemos quarter pålle. Och sen hängde jag kvar på hennes konto och hon på mitt. Efter mötet så red vi iväg och då började busheterna. Så det ni läste i onsdags kväll med mitt namn i globala kommer inte direkt från mig utan det var från nemo... Busungen!
 
Torsdagen vare lite prisutdelning och även lite lek ^^
Mycket trevligt och stort grattis igen till alla vinnarna! 
Vi körde lite prisutdelning med massa ärovarv och även lite under hökens vingar och även kurragömma. Mycket trevlig avslut på denna veckan.
 
Redan imorgon kör vi Tantvecka Tjoohoo! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alda Cloudlord.

Hej jag heter Alda Cloudlord! Och jag vill gärna gå med i SN för den ser aktiv ut! och jag är i level 16 och jag kmr på alla event!

Hälsningar Alda Cloudlord!

Svar: Klubben är full tyvärr.
silverknight.blogg.se

2015-05-31 16:00:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback