Sso mår bra?

Loggade in en natt och ja asså sso mådde så bra 
 
Jag och min häst var normal medans alla andra spelarna var väldigt vackra med mängder med kläder :3 
Alltid lika roligt när sso gör såhär :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Riley

Har hänt mig, och när det hände med min Morgan blev den en random starthäst cx

2016-06-24 14:35:00
URL: http://rileystarstable.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback