Svar till en Youtube kommentar

Tittade lite på min Youtube kanal häromdagen och upptäckte då denna kommentaren. Ja, jag är sämst med att kolla in där och se era fina ord.
 
Dock kunde jag inte svara på den där, så jag lägger upp den här och hoppas att du ser detta Frida :)
Först och främst vill jag tacka dig för dina fina ord! Det värmer och är sjukt kul att höra att det jag gör uppskattas! :D
 
Vissa scener har jag fått stå på samma ställe väldigt länge och inte rört på mig och filmat i några minuter för att kunna klippa bort om någon spelar kommer ivägen eller få ignorera just för stunden.

Just vi Gyllenbladstallet så är det filmat runt 4 eller 5 på morgonen ehehe. Jättebra tid att filma på igentligen då inte så många spelar men tyvärr är ljuset lite galet.
 
Om jag har ignorerat någon spelare just när jag har filmat så har jag självklart avignorerat dem när jag är klar :3
 
Jag hoppas att det var svar på din kommentar och några mer oklarheter så tveka inte att höra av dig igen! :D




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Clara

Hej vackra Evelina <3 Jag älskar din blogg och kollar minst en gång om dagen, ofta fler, men jag suger på det här med datorer och fattar inte hur jag ska göra för att följa dig på Bloglovin(Ja, jag har blogg.se).

Skulle du kunna hjälpa en virrig höna? x)

Med vänliga hälsningar, Clara aka Kaktus

Svar: Hej! Ehm jadu, tror att du ska kunna skriva in min blogg adress någonstans via ditt konto på bloglovin och så följer du mig typ, asså jag vet helt ärligt inte hur man gör då jag inte använder bloglovin själv ehehe. Du får kika runt och hoppas på att det löser sig! :D
silverknight.blogg.se

2015-04-20 15:27:10
URL: http://airhorsestillsalu.blogg.se
Melissa Crazypie

Vill bara säga en sak..
Jag älskar din blogg!! Du skriver minst 2 inlägg per dag och det älskar jag!! Och att du svarar på kommentarer<3 Man blir så SJUKT glad när man ser att du svarat:D
Tack! För att du finns// BAMSE KRAAAM!//Melissa

Svar: Ah men gud :'D Underbar du är som säger dessa snälla orden, det värmer och jag gör mitt bästa på att ha inlägg till mina läsare och även svara på kommentarerna :D Kram på dig också!
silverknight.blogg.se

2015-04-20 20:35:23
URL: http://threessofriends.weebly.com
Simone Sweetgarden

Asså Gud du måste vara så aktiv eftersom att du bloggar,filmar,har hand om SneakyDragons o svarar jätte fint på alla kommentarer hoppas bara du har ett fint liv utanför spel där du blir riktigt uppskattad för ärligt talat du försänar det verkligen. En stor kra från mig på server 3

Svar: Aw, men gud vad snäll du är och dina fina ord värmer och var sjukt kul att höra! Ta hand om dig! :)
silverknight.blogg.se

2015-04-26 20:19:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback