Tihihih

Jag var tvungen! :D  Men gud vad kul det har varit att läsa era reaktioner på mitt "server" byte hehee. 
Nej jag kommer aldrig att byta server. Ni kommer alltid att hitta Evelina Silverknight på server 1. 
 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Liza Bluetree

Men du kan ju inte byta tillbaka för server 1 och 2 är fulla så du kommer ju inte kunna komma in igen.

Eller?

Så måste det vara

Svar: Jag bytte inte ens server allt var bara bilder :3
silverknight.blogg.se

2015-04-02 08:51:35
URL: http://Ssolizab.blogg.se
Liza Bluetree

Bra bilder du hat fått till Sture!

2015-04-04 18:09:36
URL: http://ssolizab.blogg.se
Liza Bluetree

Publicera min 2:a kommentar☺

2015-04-04 18:10:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback