Tjabba Tjena Hallå?!

Oj oj oj, nu har jag varit på latsidan igen och jag ber om ursäkt, men vet ni hur skönt det har varit att inte behöva tänka på att jag måste skriva massa inlägg till bloggen?
Visst ja det har varit väldigt tråkigt också men vissa perioder kan jag skriva massor med inlägg och göra så att det är klart i 2 hela veckor framöver med 3 inlägg om dagen. Ehehe
 
Så lets skriva massa intressanta inlägg eller något. Jag har inte ens skrivit om min senaste häst, Dragonwarrior, ni har sett mig säkert i spelet på honom och ja han är färdig levlad och söt. ^^
Jag hoppas ni alla mår bra och jag har även märkt att kommentarerna börjar trilla in och jag blir sjukt glad med det och jag hoppas det fortsätter :3
Puss på er alla!
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Melissa Crazypie

Omg! Vad söt den blev med knopparna!<3
Och vad fin bild! Måste köpa den araben nu känner jag ;D

Svar: JA :D
silverknight.blogg.se

2015-04-22 21:00:48
URL: http://threessofriends.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback