New look!

Nytt utseende här inne :3 
Jag är tillbaka med endast en meny och denna gången enligt mig själv en mycket mer städad sådan. 
Jag hoppas att allt är normalt och vackert och som vanligt, ser något konstig ut, hojta gärna till så löser jag det så fort jag kan! 

Jag har länge suktat efter att endast ha en meny då det såg ut att vara så mycket med saker på bägge sidorna innan, man visste inte vart man skulel börja kolla. 
Sen tycker jag med att det är mycket stilrent, headern kommer jag säkert att ändra framöver men den funkar just för stunden :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback