Rubriker är svåra.

Tjalalalal 
Jag har insett att mina tankar kring bloggen har slocknat lite.. 
Finns inget att skriva om direkt. Har inga hästar att levla och häromkvällen blev jag beundrad med FortPinta Stranden så, ja inga rykten att göra heller vilket innebär att jag spelar knappt alls just nu. 
Kan knappt vänta tills vi i klubben drar igång med event igen :3 
 
Jag håller på rätt så mycket med ett än så länge hemligt projekt. 
Det är bara jag och en person till som vet om det och det kommer stanna så ett tag till. :3 
 
Jag bygger lite då och då i minecraft också. Ni vet mitt projekt där? I singelplayer iaf. 
Här kan ni få på det jag kastade upp precis innan jag satte mig och skrev detta till er. Hihih
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Isabel Masterwatcher (neppi)

Hehe, är inte Starrider nu men,
nån slags borg????

Har du John Smith eller? (texturepack)

Svar: yes det är med John Smith packet :D
silverknight.blogg.se

2015-08-14 08:47:22
Elin Dragonfall

Vart hittade du ormen? :O

2015-08-14 10:59:20
maja

Har du någon gång tänkt på att upplösa sneaky dragons??

Svar: Nej det har jag aldrig tänk faktiskt, visst jag har skämtat om det några gånger men det är faktiskt något jag aldrig skulle göra.
silverknight.blogg.se

2015-08-16 21:25:03
Tilde Darkstorm

Vart finns ormen? Ngt dagligt?

Svar: Nej inget dagligt och den finns på dem glömda hedarna, kommer ej i håg koordinaterna tyvärr :/
silverknight.blogg.se

2015-08-18 20:44:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback