Test av ny app

Testade en app på vår nya platta/tablet och här har ni resultatet, sjukt kul vare när man såg lite resultat :3 
Men gud så svårt, om man tror att det är lätt så kan jag säga att så är inte fallet. La väl ner kanske 30 min på detta lilla haha 
 
Har du tips på någon bra och gratis ritapp? 
Dela gärna med dig bland kommentarerna :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Cecilia Opalhurricane

Wow! Vad snyggt det blev! Vad heter appen?:o

Svar: Tack! :D Appen heter Artflow :3
silverknight.blogg.se

2015-08-03 17:49:47
Anonym

vad heter pogrammet du redigerade denna bliden med??

Svar: Artflow
silverknight.blogg.se

2015-08-04 12:34:10
URL: http://cavallosso.blogg.se/
Lina

My paint
Sai Painttool

Svar: Tackar, jag ska kika in dem ! :D
silverknight.blogg.se

2015-08-06 12:56:39
Elin dragonfall

Duktig Sture som har borstat manen på sin häst, här får du en kaka. :3

Svar: Hahah tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-08-06 14:25:18
Ida Lionlord

Artstudio är nog bland de i särklass bästa apparna du kan hitta gratis för just sådan redigering. Det ända problemet med gratisversioner är att den drar ner kvalitén ofantligt mycket.

Svar: Mjo, hittat en del appar som bara wow den vill jag ha och så självklart kostar den pengar då är man inte lika sugen på appen längre haha. Hade vart en annan sak om man levde för att redigera både på dator och på platta men nu är det bara en rolig grej ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-07 05:42:23
Rebecca Spiderstar

Vad fin din bild blev:)

Jag undrar om du har testat att andvända gimp någon gång??

Svar: Tack och nej, använder dock photoshop på datorn ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-08 00:51:06
Ebba

En bra ritapp jag vet är:Photoshop abode reader på platta!Har den själv!

Svar: Tackar, jag ska kolla in den! :D
silverknight.blogg.se

2015-08-25 20:19:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback