Youtube kanalen :3

 
 
 
Detta gjorde mig lite glad faktiskt ^^
 
Jag har under dem senaste veckorna varit mer intresserad över att göra min youtube kanal vacker och typ så som jag skulle vilja ha det och det går sakta men säkert framåt. ^^
Jag har ändrat profilbilden, coverarten och håller på att fixa en liten trailer video som förklarar mitt konto typ. ^^
Klicka på bilden för att komma till min youtubekanal :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback