Den eller den?

Hittade denna bilden när jag kikade runt lite på nätet och tänkte ja, "denna kan man spara och blogga om" haha

Så yes, nu kör vi! 
Jag vet att det står på engelska på bilden men tänker svara på svenska :) 
 
Alternativ nummer 2. - I sömnen, smärtfritt? 
 
 
 
Alternativ nummer 2 - Sture Universitet. Fett najs! :D 
 
 
 
Alternativ nummer 2. - Kom igen, vem vill inte ha gratis nät jämt och överallt 
 
 
Alternativ nummer 1 - Lite svårt då jag inte riktigt vet vad min största önskan är ännu. :/ 
 
 
Alternativ nummer 2. - Om jag äger mitt egna jetplan så kan jag flyga vart jag vill, när jag vill och till vem jag vill :3 
 
Alternativ nummer 1 - Om jag hade kunnat "slå av det" när jag vill hade detta vart mitt alternativ.
 
 
Alternativ nummer 2 - Gillar inte presentkort. Tar hellre pengarna och sätter in på ett sparkonto :) 
 
 
Alternativ nummer 1 - Lätt! 2 år går sjukt fort. 
 
 
 
Alternativ nummer 2 - Dock har jag inget körkort ännu men äsch, jag kan väl få äga en bil ändå? :3 
 
 
Alternativ nummer 1 - Ninja, alla dar i veckan! 
 
 
 
Alternativ nummer bägge? - Finns både för och nackdelar med båda alternativen.
 
 
Alternativ nummer 1 - Inte intresserad av Harry Potter, sorry HP fans.
 
 
Alternativ nummer 1 - Samma svar på denna. Om den går att " slå av " ^^
 
 
Jag gillar sånna här den eller den frågor :3 
Man får tänka lite och sen blir svaren oftast korta bra :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback