Frågevideo?

Jag är lite sugen på att göra en frågestund eller liknande här på bloggen för att sen försöka svara på frågorna i en video, samtidigt som ni kan få se lite saker från sso, minecraft och kanske Skyrim? 
 
Dock vill jag ha udda frågor och liknande " Häst eller ponny, Kebab eller Pizza "
Ja ni förstår ^^ 
För att se vad för frågor jag svarat tidigare på så kan ni kika in bland denna kategori ( Frågor & Svar ) och se vad jag har fått svara på tidigare. 
 

Skicka på era frågor både här i kommentarerna eller brev på sso! :D 
Hör av mig när jag börjar sitta med detta och när ni kan sluta skicka frågor. 
Deal? :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tant Summer

Men Sture! Bråka inte med endermans om du inte har en vattenpöl i närheten/ett diamantsvärd *suckar* Ungdomar nu för tiden!

Svar: Han snodde den av mig!
silverknight.blogg.se

2015-12-31 10:31:38
Elin Dragonfall

Här har jag några frågor:
1. Vilket är ditt favoritmonster i minecraft?
2. Vilken hade du ätit om du var tvungen att äta någon av Nemo, Janne eller Annie?
3. Vilket land hade du helst velat vara premiär minister för?
4. Hade du helst velat ha händer där ögonen sitter eller velat ha ögon där händerna sitter?
5. Hade du valt att aldrig mer kunnat stå stilla eller aldrig mer kunnat röra på dig?

2015-12-31 16:40:45
Rose Mouseheart

Sneaky Dragons eller att spela sso?
Galopp eller trav?
Islandshäst eller Friser?

2016-01-01 23:09:41
Ebba

Hej Sture!!!

Frååågor

Frukt elr Grönsaker? ¨
Katt eller häst?
Städa elr kaga mat?
Nemo eller Janni?
Sture elr Eve?
Wrom eller Brum?
Hoppa eller springa?

Det var mina frågor! Älskar din blogg!

2016-01-02 17:34:34
Emma

Chips eller godis
Cola eller Fanta
Ponny eller häst (irl och sso)
Mys eller tävling outfit
Hund eller katt
Bikini eller baddräkt
Sommar eller vinter
Staden eller landet
Surt eller salt
Blogga eller Youtube
Sova eller slöa
Iphone eller Samsung
Duscha eller bada
Skola eller jobba


2016-01-02 23:52:28
Olivia Skydaughter

Skulle du välja sättet du skulle dö på, eller när du skulle dö?
Hoppas det var en lagom udda fråga :)

2016-01-05 13:32:07
URL: http://olivia.skydaughter.se
Claire Masterknight

Kan du säga en top 5-lista på de fem plankorna i Minecraft? Och en lista med vilka träd du tycker är finast?
1 är finast, 2 är näst finast osv.

2016-01-06 10:47:43
Michelle Michis Goldland

Royal Fighters eller Glaurios Arrows? (Stav)
Netflix eller Dreamfilm?
Filmer eller Serier?
Blogg eller YouTube?

2016-01-08 18:09:01
URL: http://michelle.uki.nu
Diana Weststorm

Lite frågor till dig Sture! :D

1. Minecraft eller SSO?
2. Vad hade du valt att vara mellan lama och åsna?
3. Spindel eller orm?
4.Levla eller dagliga?
5. Haru någon favoritserver på Minecraft?
6. Hade du velat att enderdraken var gul?
7. Om du fick välja ett djur/monster (heter det mob, haha?) som skulle läggas till i Minecraft, vad skulle det då vara? (Det kan vara en korsning mellan en Nemo och en tant!)

Det var mina frågor! :3

2016-01-11 00:34:50
Ebba <3

heej <3
jag har inte följt dig och din blogg så länge, så det kommer säkert frågor som du har svarat på 100 gånger men men :)

1.rider du eller har du häst irl?
2.har du varit i Finland någon gång?
3.topp 5 hästar i sso?
4.hur mycket sc har du?
5.hur mycket js har du?
6.varför slutade du filma med Kim, för längesen?
7.vad är klockan nu?
8.vad är det du har närmast dig nu?
9.häst eller ponny? (både i sso och irl)
10.gillar du att rita och måla?

så! det får räcka nu xD :D PUSS PUSS!

2016-01-12 18:06:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback