Jag känner att...

... det behövs mer namn till hästarna.
Dem som är överstrykna med grönt är alltså hästar jag äger med det namnet. 
Och med tanke på att alla mina hästar heter Dragon i första namn så finns det inte så värst många valbara namn kvar för min del. :/
Både första och andra namnet ska passa ihop och även låta bra i tal och text. Sen ska dem även passa in lite på vad det är för slags häst, hur den ser ut, om det är en ponny eller stor stor häst. 

Döper ni era hästar till något speciellt eller bara helt random? :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alessandra Bravedawn

Du kanske kan döpa en häst till dragoneagle för sneaky dragons och Walking Eagles är så bra "vänner" eller vad man kan säga
💕😂❤️

Svar: Har faktiskt tänkt på det men jag tycker som sagt att namnen ska passa ihop och det låter lite fel tycker jag med Dragoneagle :/
silverknight.blogg.se

2015-12-03 11:39:49
Molly Rainstone

Kommer alltid på ett smeknamn och döper hästen till någon liknande. Tex Babyboy aka Bobby

Svar: Åhhhh Babyboy, fett gulligt! :D
silverknight.blogg.se

2015-12-03 19:09:33
Cassandra Watersmith

Jag brukar döpa hästen så att det passar den utseende och vad den ska användas till (Ex min cremello heter Sundarling då jag tycker att hennes färg liknar solen lite)

Svar: Ja men precis det är fett smart :D
silverknight.blogg.se

2015-12-03 21:57:05
URL: http://watersmith.blogg.se
Daniela Silvergarden

Om jag ser en häst så hittar jag på ett namn som passar:)Jag ger även dem smeknamn i samma veva som jag väljer namn:)

Svar: Mycket smart. Smeknamn tycker jag är fett svårt :/
silverknight.blogg.se

2015-12-04 08:28:10
Haley Doggirl

Jag döper mina hästar med Dragon-någonting xD Aja, har alltid Dragon som första namnet.. Jag tycker att det låter bra, och så får det mig och tänka på Daenerys Targaryen i Game of Thrones ;P Jag gillar GoT ^^

2015-12-06 19:31:41
Jaquline

Själv så ger jag hästen ett smeknamn först, och sedan hittar jag på ett namn utifrån det. Kallar aldrig mina hästar t.ex. Icepricess, utan det blir Prinsessan. Och, Dragonflyer kanske xD

Du har 47 hästar! :O

Svar: Ehehehe men alla dem 47 hästarna är söta :D
silverknight.blogg.se

2015-12-08 14:56:43
Jasmine duskgren

Jag har 2 namn Airflower och Nightlove dom 2 namne passar mest till skäkar eller svarta

2016-03-14 21:47:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback